Pachet „PUBLICITATE”
Prețul inițial a fost: 47,00 lei.18,00 leiPrețul curent este: 18,00 lei.
-Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.
-Cu generozitate și răbdare didactică, Hopkins ne împărtășește tehnicile cu care el a reușit în afaceri și ne descrie cum se aplică fiecare strategie în parte.
Descriere
LEGILE FUNDAMENTALE ALE PUBLICITATII
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.
Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmație a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple așa într-un domeniu care are atât de multe posibilități. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te lași ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitației.
VIATA MEA IN PUBLICITATE
Cele mai multe afaceri au dat greș din cauză că s-au întins prea mult. Au speculat fără chibzuință pe o șansă neclară. Asta ca să le fie învățătură de minte celor care se avântă pe cărări neumblate, de teamă ca nu cumva cineva din concurență să meargă mai departe ori să ajungă mai sus.
Există excepții în afaceri, nu însă și în publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuință, inutilă și nejustificată. În acest domeniu, cu toții încercăm lucruri care nu pot fi făcute. Ne confruntăm cu natura umană, cu dorințe, prejudecăți și manierisme la înălțimea cărora nu ne putem ridica. Oricât de multă experiență am avea, ea nu ne poate călăuzi corect nici măcar în majoritatea cazurilor. Tocmai de aceea imprudența este o greșeală capitală în publicitate. Cine este cu adevărat în măsură să ne învețe ce trebuie și ce nu trebuie să facem pentru a crește profitul în afacerea noastră? Numai cineva care a reușit să obțină rezultate la care alții nici nu visează.
Ghidul „Viața mea în publicitate”conține cele mai valoroase informații de care are nevoie oricine deține o afacere și intenționează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informații care vin direct din practică și situații concrete despre eșecuri și succese în publicitate. Lucrarea de față este autobiografia lui Claude C. Hopkins, primul și, probabil, singurul om din vânzări care a reușit să aducă publicitatea la nivel de știință prin propriile experiențe și o ambiție rar întâlnită. Cu generozitate și răbdare didactică, Hopkins ne împărtășește tehnicile cu care el a reușit în afaceri și ne descrie cum se aplică fiecare strategie în parte. Nu este de mirare că orice om care folosește metodele propuse de Claude C. Hopkins va avea o creștere impresionantă a profitului.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.